Pagina's

zondag 9 oktober 2016

Primark Picks: Oktober 2016

De maand oktober is de maand van Halloween dus natuurlijk zijn er ook een paar Halloween gerelateerde producten bij. Na Halloween is het bijna Kerstmis en daarom ga ik voor de echte Kerstmis lovers onder ons ook al een paar Kerst items laten zien. En niet te vergeten herfst proof kleding en schoenen.

Halloween

Tot mijn grote verbazing hadden ze niet veel Halloween items op hun site staan. Maar ik heb tussen de kleine selectie toch twee items gevonden die er voor mij uitspringen. Dit oorbellen setje is een must have als je van de maand Oktober en Halloween houdt. Je hebt verschillende opties en het is allemaal Halloween geïnspireerd.
Prijs: 2 euro

Deze drink tas vind ik zelf helemaal geweldig en ik hoop deze te kunnen bemachtigen. Het oranje omber effect maakt deze helemaal af. Heel erg leuk dat het ritje zwart met oranje is true Halloween colours.
Prijs: 4 euro

Kerstmis

Cosy socks van primark zijn één van mijn favoriete items ever! Ik heb altijd koude voeten en dus zeker en vast wanneer de herfst en winter aanbreekt. Hou je van kerstmis en draag je deze sokken all year around like me. Dan moet je niet langer wachten want je kan nu al je cosy kerst sokken kopen bij Primark.
Prijs: 2,5 euro

Disney kerstballen hebben ze ook dit jaar verschillende varianten meer dan wat je hier ziet. Dus voor disney fanaten ook zeker de moeite om eens bij de kerstdecoratie van Primark te gaan rondsnuffelen. Deze zijn mijn persoonlijke favorieten van de collectie die je online kan zien.
Prijs: 6 euro

Kleding

Deze geribbelde kaki trui met cut outs is een ideale basic voor de herfst zeker als jij van cut outs houdt. Ik vind ze persoonlijk ontzettend leuk aangezien ze van een gewone trui toch net iets dat specialer maken.
Prijs: 13 euro

Ik zelf ben niet altijd fan van t-shirts met print maar deze sprak mij wel aan. Super schattig hoe deze aan de hand van deze gekende emoji kat jouw kat zijn/haar emoties beschrijft. Dit is misschien enkel een artikel die katten liefhebbers zo als ik zal aanspreken maar wel een leuke must have voor ons katten people.
Prijs: 7 euro

Dit is zeker niet voor iedereen maar welke Harry Potter fan wilt dit niet als lekker warme bomber vest? Ik alvast wel. Dit is de ideale herfst jas of vest voor potter fans.
Prijs: 18 euro

Deze Faux fur vest zonder mouwen is zeker iets dat je moet kunnen stylen voor dat het er goed uitziet. Ik vind het donker naar ligt effect altijd wel mooi mer faux fur. Maar met de juiste trui en jeans zal dit tot zijn recht komen. Echt iets dat bij de herfst past, het straalt warmte en cosyness af.
Prijs: 23 euro


Veel kan ik hier niet over zeggen aangezien het een zwarte en blauwe high waist skinny jeans is met rips in op knie hoogte. Het is gewoon weg een basic die super in de mode is en dit super budget vriendelijk.
Prijs: 17 euro

Accessoires

Beanies van de Primark zijn één van mijn favoriete winter accessoires omdat ze heel erg veel keuzen hebben en dus voor ieder wat wils en dit super goedkoop dus als je niet kan kiezen neem je ze gewoon beiden. Deze is een super simpele wijnrode (ideale herfst en winter kleur) beanie maar door het woord Chic krijgt het toch dat tikkeltje extra wat het minder simpel maakt.
Prijs: 4 euro

Dit kon ik toch niet overslaan, de hype van de laatste maanden/weken de brede zwarte velvet choker. Deze vindt je nu ook bij primary samen met een wijnrode dunnere variant.
Prijs: 2,50

De enige tas die me echt aansprak was deze zilver rugzak. Het simpel design in combinatie met de iets meer unieke kleur maakt deze rugzak het ideaal accessoire om een casual outfit mee af te maken. Of net dat iets specialer en wow dan gewoon casual.
Prijs: 12 euro

Schoenen

Dit is waarschijnlijk weer niet voor iedereen maar vormen in mijn ogen wel het perfecte statement piece om aan een casual outfit toe te voegen. Door dat dit zwart met wit is kan je dit op alles dragen.
Prijs: 11 euro

Deze enkel laarsjes gaan elke outfit afmaken. Door dat ze zwart zijn moet je, jezelf niet al te veel zorgen maken over met welke kleuren deze te combineren. De goude hiel zorgt dan weer voor een extra wow factor. Waardoor deze schoenen elke outfit net dat ietsje meer geeft.
Prijs: 19 euro

Home decor

Super sierlijk bedovertrek met een kleurschema dat op eender welke moment van het jaar in je slaapkamer zal passen. Door zijn zachte tinten toont dit niet druk maar juist rustgevend.
Prijs: 18

Dit kussen roept gewoon herfst en warmte bij me op en zou super samen gaan met het bed overtrek van hierboven.
Prijs: 10 euro

Ik zelf heb iets met olifanten dus dit kon niet ontbreken, ik hoop deze zelf te kunnen aanschaffen. De quote klopt helemaal voor mij persoonlijk. Ben jij ook iemand die altijd lacht no matter what is dit misschien wel een leuke decoratie voor jou.
Prijs: 2 euro



Geen opmerkingen:

Een reactie posten