Pagina's

maandag 25 mei 2015

Favoriete Shopsteden: Manchester

Hallo Iedereen,
Dit is een nieuwe en de eerste serie op mijn Kanaal en houdt simpelweg in dat ik een paar van mijn favoriete steden om in te shoppen bespreek en de plaatsen waar ik daar het liefst winkel vermeld. Gevolgd door een Shoplog of Haul waarin ik jullie laat zien wat ik er juist allemaal gekocht heb heb op mijn recente trip (dus ik maak deze video's ook na dat ik er geweest ben). Natuurlijk ben ik benieuwd naar wat jullie favoriete steden zijn om in te gaan shoppen, dus laat me dat even weten.

Ik begin met de stad Manchester gelegen in England, het is een stad die erg groeit. Tegenwoordig staat Manchester ook gekend als een Citytrip bestemming voor vrouwen die van Shoppen houden. Het is met andere woorden de mini en goedkopere versie van London, en ideaal voor diegenen van jullie die niet van de 'tube' houden. Hier is alles te bereiken met de bus of metrolink (boven de grond) en dus ideaal voor diegenen die zich claustrofobisch voelen in de tube. Manchester is wel een redelijk drukke stad maar er is tijd genoeg om rustig te winkelen wanneer de winkels pas openen of een paar uur voor sluitingstijd. Naast al dit is het ook mijn tweede thuis geworden door dat mijn favoriete voetbal ploeg Manchester United is en ik een paar matchen per seizoen bijwoon. In 2013 heb ik er mijn huidige vriend ontmoet en nu kom ik er dus geregeld, ik deel jullie graag mijn tips ivm het winkelen in Manchester.

Tips:
Primark, Manchester City Centre: Opent elke dag om 8:00 - 20:00 (behalve Zondag) het is er vaak super rustig tussen 8 en 9 (nog nooit dicht bij sluitingstijd geweest maar ik denk 19:00 tot 20:00 ook best rustig is).
Arndale Shopping Centre, Manchester City Centre: Open van 9:00 - 20:00 (Zaterdag 19:00, en voor zondag gelden andere uren) hier is drukte nog al moeilijk te vermijden al valt het vaak wel mee als je gewend bent aan Wijnegem Shopping Center.
Intu Trafford Centre: Open van 10:00 - 22:00 (Zaterdag 21:00, en voor zondag gelden andere uren) het is hier vaak het rustigst en het aangenaamst om te winkelen in de avond en aangezien dit in de weekdagen tot tien uur geopend is heb je er tijd genoeg wanneer je er tegen zeven of acht uur in de avond aankomt. (Bereikbaar door in het Manchester City Centre de bus X50 te nemen)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten