Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

Nederlandstalig Video Blog (youtube)

Voor alle mede Nederlandstalige mensen die mijn blog of video blog op één of andere manier al volgenden weten dat ik oorspronkelijk in het Engels schrijf en sprak op mijn blog. Ik heb een aantal maanden nagedacht over het starten van een actief Nederlandstalig Video blog. Deze ben ik begonnen in Maart en ik upload een video op mijn kanaal iedere Woensdag en Zaterdag om 18:00. Het hoofdthema is zo als op mijn Engelstalig kanaal het geval was Fashion met als Subthema's Beauty, Lifestyle, vlogs, TAG video's en zo veel om het af en toe is verandering te brengen, zo dat het niet saai wordt. Ik sta open voor jullie suggesties en samenwerkingen met youtubers onder jullie. Voor het geval jullie mijn nieuwe youtube kanaal nog niet opdekt hebben hier is de link, feel free to subscribe: https://www.youtube.com/channel/UCiyAoa4o9s4gR_Eqxcdu_lA

Ook zal je hier vaak meer info vinden in verband met een video of review van een product zo als detail foto's en extra uitleg. Dus het is zeker handig om dit blog te volgen naast mijn Video Blog maar het is natuurlijk niet noodzakelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten