Pagina's

donderdag 8 september 2016

Ik verwaarloos mijn blog

De titel spreekt voor zich, elke keer weer verwaarloos ik mijn blog al zorg ik er wel voor mijn Youtube Kanaal actief blijft! De laatste weken is mijn Youtube Kanaal ook minder actief dan anders maar daar komt verandering in vanaf volgende week! Mijn blog ga ik nooit up to date kunnen houden omdat ik me nu eenmaal niet comfortabel voel bij het schrijven van blog posts het enige ik doe tijdens het schrijven is stressen over de fouten die ik maak en ga maken ivm Dyslexie. Pas als ik me daar over heb gezet heb ik het gevoel dat ik mijn blog deftig ga kunnen onderhouden wat ik ooit wel wil kunnen doen! Mijn Youtube is enkel wat stiller rond de tijd van de blok, examen en herexamens perioden voor de rest upload ik minstens 1 en vaak 2 video's per week. Morgen heb ik mijn laatste herexamen en dit ga ik vieren door in het weekend weer beginnen te filmen! 

Met de feestdagen komen er misschien wel weer meer blog posts aan, aangezien dit mijn favoriete moment van het jaar is en ik graag met jullie deel :)

Hopelijk kijken jullie volgende week weer naar mijn video's en tips en tricks om mijn blog een beetje te onderhouden of van de angst voor fouten te maken af te komen zijn altijd welkom!

Love you all!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten