Pagina's

zaterdag 10 september 2016

Primark Picks: September 2016

Hallo iedereen

Vroeger deed ik elke maand een Primark Shoplog nu ik studeer heb ik minder tijd maar ook minder financiële middelen en daarboven op heb ik al zo veel kleding dat elke maand bijkopen echt niet meer gezond is! Ik ga nu nog om de zo veel maanden naar Primark en zal zo als altijd wat ik kocht delen in een shoplog op mijn youtube kanaal. Daarnaast ga ik proberen om elke maand (wanneer ik niet ga) mijn favoriete spulletjes van die maand op te lijsten en met jullie te delen. Hier komt die dan mijn aller eerste Primark Picks post:
Wollen truien:
Deze truien spreken mij vooral aan door de glitter kraag. De poederroze kleur is ideaal voor de donkere herfst en winter dagen op te beuren met wat kleur en de Kaki groene kleur is gewoon een ideale herfst en winter kleur. Beide kleuren zijn in alle seizoenen draagbaar vandaar is dit een leuke warme cosy toevoeging aan de kledingkast.
€16
Disney 'patch' Trui:
Deze trui is gewoon een must have voor Disney fanaten (zo als ik). Door het 'patch' design is deze trui super on-trend. Ook vind ik deze trui een vrolijke, speelse uitstraling hebben maar door de licht grijze kleur is het casual en niet te kinds waardoor deze perfect is voor eender welke herfstdag.
€15

Rendieren Lounge (Pyjama) Broek:
Dit brengt mij gewoon weg al helemaal in de kerst sfeer, voor de dames die verzot zijn op Kerstmis en niet kunnen wachten tot het zo ver is dit gewoon de perfecte broek om in te chillen!
€5
Oud Roze Velvet T-shirt:
Ik weet dat dit niet voor iedereen is maar ik hou persoonlijk van de velvet stof dit geeft het meteen een iets of wat vintage look. Persoonlijk vind ik de velvet look enkel goed passen in de koude maanden. Dus ik het zeker en vast nu de moment om jezelf een Velvet T-shirt of crop top te kopen als je ook van deze stijl houdt. Je hebt deze ook in het zwart en bordeaux maar deze kleur is net iets unieker waardoor deze me meteen opviel.
€8
Mickey Mouse Metallic Crop Top:
Een Crop-top in de herfst? Ja hoor! Zo lang je een high waisted jeans of disco broek draagt staat dit super cool! Een vestje of jasje er op en you are good to go! Door de metallic print van Micky ben je ook helemaal in de mode met deze crop top.
€10
Donker Groene Jurk met Cut-Out Shoulders:
Deze jurk is ideaal voor de herfst en winter door zijn donker groene kleur die een beetje iets weg heeft van de Kerstboom. Door de cut-out shouders krijgt deze jurk net dat ietsje extra waardoor het er niet heel basic uitziet daardoor is het niet enkel een every day look maar met de hulp van wat accessoires en een beetje make-up maak je er zo een feest outfit van.
€11
Minnie Mouse Nacht Jurk:
Ik zou deze ook uitkiezen moest er geen Disney gerelateerd figuurtje op staan, geloof het of niet. De Roos met crème streepjes geeft je meteen dat Victoria Secret gevoel. Ook is deze nacht jurk gewoon super vrouwelijk en door Minnie wordt deze nacht jurk alleen maar vrouwelijker en unieker. Ziet er totaal niet goedkoop uit maar als een nacht jurk je in de Disney Store zelf zou kunnen gekocht hebben daarom sprong deze tussen alle andere Minnie Mouse nachtkleding uit.
€12
Grumpy Cat Pyjama Hemd:
Eerlijk gezegd heb ik deze eruit gekozen vanwege mijn liefde voor katten en de humor. It's not me its you. Dit is de ideale Pyjama voor jouw als je van humor en katten houdt.
€6

Finding Dory Kousen:
Primark staat gekend voor hun super leuke, kleurrijke en schattige kousen. Op het moment zijn deze van Finding Dory mijn favorieten.
€3,5

Creme Muts:
Wolle mutsen zijn super warm en cosy voor de alleroudste herfstdagen en erna komt deze zeker nog goed van pas in de winter. Met de crème kleur kan je niets mis doen dit gaat bij elke outfit en de pompon maakt deze super vrouwelijk en speels.
€3

Zwarte Knie Laarzen:
Deze laarzen zijn super on-trend door dat de knie en over de knie laarzen weer helemaal terug zijn. Wat deze laarzen een extra touch geeft waardoor ik ze moest delen is door het gouden metalen detail op de hiel. Dat maakt deze schoen gewoon af en super trendy.
€28
















Zwarte Rugzak met Imitatiebond:
Deze rugzak deed mij meteen aan herfst en winter maanden denken door het imitatiebond. Dit geeft me meteen een gevoel van warmte en cosyness wat voor mij zeer belangrijk is tijdens de koudste maanden van het jaar. Ook geeft het imitatiebond deze rugzak dat speciale mee waardoor het zich onderscheid van een saaie lederen zwarte rugzak.











Unicorn Tas:
Unicorns always catch my eye. De stijl van de tas en de kleuren van de unicorn zijn gewoon helemaal mijn ding en ik weet dat velen van jullie deze ook geweldig gaan vinden!
€4
Flamingo Sierschaaltje:
Dit is ideaal om als decoratie op een kastje in de gang te zetten of op je beauty/make-up kast, tafel. Niet enkel is dit een mooi decoratie stuk ook is het super handig om bijvoorbeeld ringen op te leggen of je sleutels het heeft zo veel mogelijkheden en voegt net dat ietsje extra toe aan de kamer waarin je het neerzet.
€6



















French Buldog met Kroontje:
Dit is een decoratie stuk dat ik persoonlijk super vind, I love french buldogs en de kroon geeft het gewoon een super leuke unieke uitstraling. Waar je deze ook zet het zal zeker en vast een eye catcher zijn!
€5

Dit was het dan voor mijn Primark Picks van de maand September, laat me weten als jullie dit een leuk idee vinden en welke jullie favoriet is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten