Pagina's

maandag 9 november 2015

Essence adventskalender

Hallo iedereen,

Mijn favoriete feest van het jaar is toch wel Kerstmis en vandaar dat ik ook echt van adventskalenders hou. Ik vind het geweldig dat sinds een aantal jaar er ook worden gemaakt voor beauty of fashion addicts en niet alleen voor de snoepers haha. Ik heb er jammer genoeg de voorbije jaren nooit één kunnen bemachtigen en dit wil ik dit jaar goedmaken met een 3 tal te kopen in de loop van de maand. Ik ga jullie nog een blog post meegeven met mijn favorieten of diegenen ik het meest naar uitkijk en zal er geen vermelden die alleen in de UK of USA te verkrijgen zijn.

Oké na deze toch iets wat lange intro gaan we het over het product zelf hebben: De adventskalender van Essence! Geweldig toch! Eindelijk een low budget beauty adventskalender die nog eens 24 dagen bevat en geen 12 zo als meerdere adventskalender in de beauty wereld.

Prijs: 24,99
Verkrijgbaar: Vanaf nu, spijtig genoeg staat er nergens welke kruitvat dit binnen heeft en online bestellen kan ook niet. Ik las ook al verschillende keren het alleen in Duitsland en Nederland te verkrijgen zou zijn. Uit nieuwsgierigheid en in de hoop hem te vinden ging ik vandaag het Kruitvat op de Keizerlei in Antwerpen binnen waar ze hem dus wel degelijk binnen hadden en ik betaalde het 19,99 dus ga zeker eens een kijkje nemen in de grotere kruitvat filialen.

Update: De Essence advent kalender staat in de Belgische Kruitvat folder van 10 - 22 Oktober dus hij zou nog maar pas in de winkel moeten liggen. Dus ga zeker opzoek in de kruitvat dicht bij jouw in de buurt wanneer ze hem daar niet verkopen twijfel dan niet om naar een grote kruitvat te trekken. De kruitvat op de Keizerlei in Antwerpen had er nog een aantal staan toen ik mijne daar kocht 9/11. Ik heb ook vernomen hij nu ook te vinden is in het Kruitvat in Nederland.


Een Sneek Peek krijg je te zien in deze video (wel in het Duits) maar het gaat het om het product niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten