Pagina's

woensdag 18 november 2015

Mijn Favoriete Adventskalenders van 2015

Hallo iedereen,

Jullie zullen denken alweer een post over adventskalenders, maar ik ben er zeker van dat diegenen onder jullie die zo hard naar kerst uitkijken als ik dit niet stoort. Dit is wel mijn aller laatste adventskalender post voor November ik weet nog niet hoe ik het ga doen wanneer ik mijn adventskalender(s) heb. Zou ik elke dag een blog post maken met wat er in het luikje van die dag zat of zou ik me gewoon wagen aan Vlogmas wat wilt zeggen volgen van begin December tot aan kerst (of eind december) waar ik dan elke keer samen met jullie het dag per dag open en deze video hier elke dag zal plaatsen. Ik ben er nog niet uit misschien doe ik ook wel een overall review over de adventskalender(s) ik heb eind december zo dat jullie weten welke het meest te moeite is om aan te schaffen volgend jaar. Laten we nu maar snel aan mijn top 3 die ik zelf wil bemachtigen dit jaar beginnen. Indien jullie een mening hebben over vlogmas laat het me dan zeker weten ik ben het namelijk niet gewoon elke dag mezelf te filmen.

Mijn persoonlijke top 3 die ik wil bemachtigen dit jaar zijn:

1. Essence Adventskalender (24,99 euro)


2. The Body Shop 24 Happy Days Adventskalender (75 euro bestellen in de winkel BE of op bodyshop.nl)

3. Benefit Cosmetics Adventskalender (49 euro) vs. Sephora's Adventskalender (39,95 euro)

Het is nog een beetje een dilemma aangezien die van de bodyshop best prijzig is maar toch ook wel mijn absolute favoriet hij staat op nummer twee grotendeels voor de prijs. Ik heb dus geen idee welke ik van deze uiteindelijk in mijn bezig ga hebben. Ergens ben ik toch het meest beraden om de Essence Adventskalender in mijn bezit te hebben gewoon super leuk en betaalbaar en ik vindt essence het een geweldig low budget merk. Laat ik jullie mijn top 3 voorstellen indien ik al het geld van de wereld had.

Mijn Luxe Top 3:

Op het eerste zicht lijkt deze misschien niet zo duur zeker niet wanneer je de prijs van The Body Shop adventskalender hiermee vergelijkt. Maar deze heeft namelijk 'maar 12' hokjes in plaats 24. Ik vind het de prijs wel waard aangezien lush niet echt goedkoop is en ik echt helemaal weg ben van hun kerstcollectie. Maar spijtig genoeg past dit niet echt in mijn budget dit jaar, voor de lush lovers onder ons is dit gewoon de beste adventskalender ooit zeker omdat hij bestaat uit producten van de kerst collectie. En zeg nu zelf welke periode van het jaar is er beter om veel in bad te gaan dan deze donkere en afkoelende periode naar kerst.


2. Charlotte Tilbury the Book of Make-Up Magic (150 pond of rond de 210 euro)
Deze telt ook maar 12 dagen en kost je meer dan 200 euro. Deze is enkel en alleen maar in deze lijst omdat moet ik nu echt geld genoeg hebben zou ik deze graag willen. Niet alleen omdat het design erg mooi is maar ook omdat Charlotte Tilbury gewoon erg goede producten heeft wat de hoge prijs dan wel een stuk compenseert. Dit is een goede investering indien je alle producten die je in deze adventskalender zit wilt. Maar dit is bij mij niet het geval en dat zal bij de meeste mensen wel zo zijn vermoed ik. Deze adventskalender spreekt me heel erg aan maar ik zou nooit deze prijs neertellen.


3. Selfridges Beauty Advent Calendar
Deze is de enige luxe adventskalender die me aansprak die echt 24 luikjes bevat om te open en dus elke dag ontvang je een luxe product. Aangezien dat dit toch iets of wat betaalbaal is aangezien alle make-up en verzorging producten die ze in Selfridges verkopen duur is om je een idee te geven MAC is het goedkoopste wat je er kan vinden. Dit is dus een soort luxe department store uit England die hun eigen adventskalender uitbrengt. Wel leuk zeker als je er vaak shopt of gewoon van luxe producten houdt. Deze kost je namelijk een 130 euro, je zult zeggen waarom vindt je die van Charlotte Tilbury te duur en deze meevallen wel dat is gewoonweg omdat deze 24 in plaats 12 luxe producten bevat en daar boven op van verschillende merken wat ook wel leuk is. Ik zou deze zelf niet kopen maar ik denk dit interessant is voor iedereen die van luxe producten houdt. 

Nu wil ik nog graag één andere Adventskalender met jullie delen ééntje waar ik al jaren naar uitkijk om deze zelf te kopen en elke dag te openen. Ik weet niet of ik hem dit jaar ga aanschaffen het zal van mijn budget afhangen en van de verzending en waar je hem kan verkrijgen. Maar dit is voor iedereen die zo veel van geur kaarsen of Yankee Candle houdt als mij echt de perfecte adventskalender om mee af te tellen naar kerstmis. Deze bevat vooral of (allemaal) geuren uit de Yankee Candle kerst collectie. Zeker een aanrader wanneer je verschillende kerst geuren van Yankee Candles wilt ontdekken. Een Adventskalender aanschaffen komt namelijk goedkoper uit dan van alles wat te bestellen. Dit jaar heeft Yankee Candle er 3 verschillende uitgebracht zo kan je kiezen welke het beste bij jou en je budget past. Nummer 1 is mijn favoriet en 3 mijn minst favoriete:

1. Reindeer Carousel Advent Calendar (45,99 euro)
2.  Advent House in the Snow (40,49 euro)
3. Christmas Advent Calendar (31,99 euro)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten