Pagina's

zaterdag 7 november 2015

Hallo Iedereen

Hallo iedereen,

Ik blog echt veel te weinig hé! Ik weet het ik voel me nu gewoon zo veel beter bij het maken van video's omdat ik daar namelijk de stres van mijn dyslexie niet in mee sleur. Terwijl whenever ik een blog post schrijf ben ik me steeds aan het afvragen of wat ik typ wel op iets trekt. Ik ben rampzalig in zinnen opstellen, de dt regel, soms ook de 'ij' 'ei' verwisselen met elkaar en zo veel meer. Door dat dit mij echt bezighoud wanneer ik schijf voel ik me niet zo comfy zeg maar. Ookal zou ik zo graag een blogger willen zijn ik vindt blogs super leuk en dit naast mijn video blog (youtube) channel zou gewoon geweldig zijn. Hopelijk wordt ik ooit zelfzekerder in het schrijven of trek ik me minder aan van mijn fouten en kan ik dit ooit echt goed onderhouden.

Ik ga mijn best doen om toch af en toe kleine blog postjes te uploaden komende 2 maanden naar aanloop van kerstmis wel eens waar. Ik zie gewoon zo veel leuke mode en producten voorbij komen ik met jullie wil delen.

Hopelijk vinden jullie mijn blog toch een beetje interessant en vergeet vooral geen kijkje te nemen op mijn youtube kanaal: FashionMinion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten