Pagina's

zondag 15 november 2015

Sephora.fr Advertskalenders

Hallo iedereen,

Wat ik nog niet wist is dat we voor een redelijke verzending prijs kunnen bestellen vanop Sephora.fr wat ik al helemaal niet wist is dat de franse Sephora ook zo veel kerst specials heeft als de Amerikaanse. De beste en leukste kerst cadeaus van op Sephora.fr vindt je in een blog post die er nog aan komt. Maar omdat het nu begin November is focussen we ons op de Adventskalenders.

Sephora Adventskalender:

Deze bevat dus 24 dagen wat wilt zeggen dat je elke dag een nieuwe verrassing 'krijgt' dit zijn allemaal producten van Sephora's eigen merk wat ik deze kalender juist leuk vindt maken. Dit zorgt voor een diversiteit van producten en dus niet puur geïnteresseerd bent in make-up en diegenen van The Body Shop ligt niet in je budget is deze een mooie en leuke vervanger. Wat er inzit vindt je hier in de beschrijving en via deze link kan je het ook bestellen.

Prijs: 39,95 euro
http://www.sephora.fr/Maquillage/Palettes-Coffrets/Multi-usage/Calendrier-de-l-avent/P2317034

Verzending: België: 9,95, Nederland: 13,9

Ciate Adventskalender:
Deze kalender bevat ook 24 dagen en dus leef je naar kerstdag toe met elke dag een nieuwe nagellak. Dit is dus echt een super leuke kalender voor de nagellak liefhebbers en/of Ciate liefhebbers. Ik vind dat Ciate elk jaar weer een leuke adventskalender uitbrengt. Zelf zou ik niet voor deze gaan omdat ik nog al lui ben als het over nagellak gaat. Begrijp me niet verkeert ik vind het heel leuk om te doen alleen het drogen en het afnemen is er elke keer weer te veel aan. Door mijn ongeduld gaat er altijd wel iets mis tijdens te drogen van mijn nagellak. Maar wanneer je nagels lakken je favoriete bezigheid is, is dit een super leuke kalender om mee af te tellen naar kerst.

Prijs: 49,95
http://www.sephora.fr/Maquillage/Palettes-Coffrets/Ongles/Mini-Mani-Month-Calendrier-de-l-avent-/P2311016

Verzending: België: 9,95, Nederland: 13,9

Benefit Cosmetics Adventskalender:
Party Poppers heeft Benefit Cosmetics hun adventskalender genoemd. Wel toepasselijk aangezien dit echt wel een beauty/Make-Up adventskalender is. Deze bevat jammer genoeg maar 12 dagen maar dit zorgt er dan weer wel voor deze betaalbaar blijft aangezien benefit niet echt een low budget merk is. Dit wil zeggen dat je op de twee dagen een vakje kan openen of je kan ze natuurlijk de 12 eerste dagen van December openen of de 12 laatste dagen voor kerst dat ik helemaal up to you. Ik sta achter Benefit Cosmetics keuze om van hun 24 dagen naar 12 over te stappen omdat ze nog al vaak klachten kregen. Het was ten eerste een dure aankoop en in sommige luikjes bevonden zich geen producten maar erg goedkope haarrekker of speltje. Waardoor de adventskalender in waarden minder waard was dan ze beweerden. Dit is persoonlijk één van de adventskalenders ik al jaren wens te openen en dit jaar misschien wel ga bestellen. Indien je wilt weten welke producten je krijgt klik hier.

Prijs: 48,59
http://www.sephora.fr/Maquillage/Palettes-Coffrets/Multi-usage/Party-Poppers-Coffret-de-maquillage/P2313017

Verzending: België: 9,95, Nederland: 13,9 (ook verkrijgbaar bij Douglas)

L'oreal Paris Color Riche (nagellak) Adventskalender:
Deze bevat dus 24 luikjes om te openen waaronder je 23 Color Riche's krijgt en dan nog een verrassing die ze niet weggeven. Hier heb ik jammer niet veel meer informatie nodig behalve dan dat dit weer een ideale kalender is voor de ladies die van nagellak houden of misschien voor de L'oreal fans onder ons. Deze is jammer genoeg wel redelijk prijzig en ik denk dat moest ik een adventskalender van deze prijs categorie zou kopen ik eerder voor die van de bodyshop of lush gaan maar dat is natuurlijk persoonlijk. Voor l'oreal en nagellak liefhebbers zal deze adventskalender een goede deal zijn aangezien je voor 23 vakjes een 138 euro neertelt en dus maar liefst 39 euro bespaard! 

Prijs: 99 euro

Verzending: België: 9,95, Nederland: 13,9

Zo dit zijn ze dan alle adventskalender die je tot nu toe kan vinden op http://www.sephora.fr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten