Pagina's

vrijdag 13 november 2015

Lush: Winter/Kerst Collectie

Hallo iedereen,

De meeste onder ons houden nu en dan toch eens van een lekker warm bad, zeker in deze periode wanneer de dagen kort zijn. Het erg snel pik donker is en de temperatuur serieus daalt tegen de avond. Ik ga op dit moment zo veel meer in bad dan dat ik in de zomer deed en vandaar dat ik begin November lush ben binnengestapt om drie van mijn favoriete bad producten uit de huidige winter collectie mee te nemen. Want wat is een bad zonder geur, kleur of bubbels? In de video hier onder kan je zien welke 3 ik kocht en dus zeker tot mijn favorieten behoren van dit jaar. Indien je zo veel van lush houdt als ik scroll dan zeker even verder want ik heb natuurlijk veel meer lush bad producten uit de winter collectie die ik geweldig vind alleen zijn deze voor de volgende shop trip. Ik vermeld helemaal op het einde ook nog welke nieuw zijn van dit jaar in de winter collectie. Het kan dat ik er ben vergeten maar diegenen die mij opgevallen zijn als nieuwkomer zullen er zeker te vinden zijn.


1. Butterbear, deze is gewoonweg de leukere en schattigere versie van butterball. Identiek van geur en werking. Je huid word gehydrateerd wat zeer belangrijk is in de winter maanden en je bad ruikt herlijk naar vanille.
2. Cinders, deze heeft niet de meest excited look en ziet er min of meer gewoon uit voor een lush bath bomb. Maar bij deze is het de geur die het er om doet, deze bevat kaneel, zoete sinaasappel en amandel olie. De kaneel overheerst maar ik en de geur van kaneel zijn twee handen op één buik. Ondanks het niet de meest kleurrijke or excited bath bomb is vindt ik wel dat de kleur dit je badwater geeft erg cosy en pas perfect bij de warme geur en cosy geur van deze bath bomb.
3. Magic Wand, ik moet toegeven ik één van de weinige meisjes ben die snow fairy als geur slecht kan hebben de zoete geur is zo zoet die me ziek maakt. Deze bubble bar heeft de geur van snow fairy maar deze ruikt veel aangenamer dan de douchen gel (naar mijn mening) meer de subtiele geur van snow fairy. Wat ik dan weer wel aangenaam vind aangezien ik opzicht wel van zoete geuren houd zo lang ze niet te zijn. Deze vindt ik ideaal omdat je hier 2-3 baden mee kan nemen het kleurt je bad roze (wat ik geweldig vind) en daar boven op krijg je nog eens bubbels ook.
4. Snow Angel, deze is prachtig om naar te kijken het clean wit dat voor de helft met oude glitter bedekt wordt ziet er gewoon zo mooi uit. Deze is mij vooral bijgebleven om de geur en het feit dat mijn lichaam erg gehydrateerd en zacht aanvoelde na het bad. Wat echt iets is dat ik nodig heb in de winter aangezien ik makkelijk last krijg van droge benen die jeuken. Deze ruikt heerlijk naar cacao boter, roos, benzoë en Cassie. Lush vat het samen als een soort van marsepein geur waar ik ze wel in kan volgen maar het is wel subtiel niet super zoet naar mijn mening wat voor mij een pluspunt is.

5. Holly Golightly, Dit was voor mij de aller eerste bubble bar van lush die ik gebruikte. Ik was meteen verkocht aan lush door het prachtig intense groene badwater met glitters en bubbels. Naast de schoonheid van mijn badwater heeft de geur me verkocht. Sinds ik deze bubble bar heb gebruikt ben in verslaafd aan lush bath bombs en bubble bars voor in mijn bad. Nu ik terug denk aan deze eerste beleving kan ik niet geloven dat ik deze niet gekocht heb in mijn mini lush shop trip deze moet ik zeker nog gaan halen! Het zal je niet verwonderen dat deze naar kaneel ruikt indien jullie ondertussen wel doorhebben hoe graag ik kaneel ruik en die liefde wordt alleen maar groter in de herfst en winter. Deze bubble bar bevat naast kaneel badolie ook nog patchouli en kruidnagel olie. Deze geur samen zijn echt een goddelijke combinatie weer een zeer warme en cosy geur en dus ideaal voor op een koude winter dag.
Ik zou er jullie nog veel meer kunnen aanraden maar dit zijn diegenen die me het meest zijn bijgebleven van vorige winter. Velen van jullie zullen denken waar is Golden Wonder?Ik ben fan van het uiterlijk en wat het met je badwater doet maar diegenen die hier boven staan vindt ik gewoon over het algemeen beter. Golden Wonder heeft nu eenmaal een geur waar ik niet meteen fan van ben maar dit is persoonlijk als je van citrus geuren houdt is deze zeker een topper voor jouw. Laten we nu overgaan naar de meest opvallende nieuwkomers van dit jaar:

1. the Magic of Christmas bath, deze vermeld ik ook in mijn video maar deze is mijn favoriet der favorieten en moest ik dus wel gelijk hier opnieuw vermelden aangezien dit een nieuwkomer is. Deze is geweldig qua uiterlijk zo mooi dat het pijn doet in je hart om deze te gebruiken. Daar komt dan nog eens bij dat de geur van deze bubble bar onweerstaanbaar is of toch voor mij. Deze ruikt voor mij echt naar een warme en gezellige kerstavond: Kruidnagel, Amandel en kaneel (olie). Ik ga er niet om liegen dat het stokje van de bubble bar een kaneel stokje is was al voldoende om dit mijn favoriet product te beschouwen. + Deze kan je meerdere keren gebruiken en geeft je bad bubbels.
2. Five Gold Rings, dit is een geweldige uitvinding van lush. Vijf bubble bars en dus vijf baden vol plezier en bubbels verzekert. Deze heb ik zelf nog niet gehad aangezien deze nieuw is maar ik zet mijn December maand niet in voor ik deze heb om mee in bad te gaan. Ik heb ze even vast genomen in de winkel om er aan te ruiken en ik kan jullie verzekeren I LOVE IT! Deze ruiken naar vanille met illipeboter dit zorgt voor een zachte huid en niet te vergeten de fruitige geur van moringa-olie. Deze aroma's samen passen echt super goed bij elkaar ik ben fan!
3. Peeping Santa, deze is super schattig en zou je gewoon op het eerste zicht kopen. Ik ben nog al onhandig wanneer het over het verkruimelen van bubble bars gaat en vind diegenen op een stokje daarom vaak ideaal. Maar voor deze heb ik het maar al te draag over het veranderd je bad gewoon in een bad dat naar kerstmis schreeuwt. De geur van deze bubble bar is gewoon weer geweldig aangezien het een combinatie is van fruitig en bloemig ben ik fan. Als het puur de aardbei geur had geweest was ik waarschijnlijk niet zo'n grote fan van dit product als ik nu ben. En vergeet vooral niet deze je ook weer voorziet van schuim en indien je zuinig bent er twee baden mee kan nemen.
4. Santa's Belly Shower Jelly, ziet er gewoon weer super mooi uit zeker voor een jelly. Ik heb geen ervaring met lush jelly's en daarom kan ik hier ook niet veel over kwijt. Ik weet alleen dat deze en super kerstmis achtig uitziet. Deze jelly bevat verse appelsap, rode wijn, steranijs en een aroma die naar een verse appel ruikt. Ik heb deze zelf nog niet in de winkel gezien of geroken maar ik vind persoonlijk dit product zeer interessant en de moeite waard. Als je goed kijkt zie je dat de jelly goede sterretjes bevat en volgens mij ook glitter.
5. Fun Of Christmas, deze vind ik super aangezien je er zelf mee kan maken wat je wilt. Zie het als een plasticine voor jong volwassenen, volwassenen en onder toezicht ook leuk voor kinderen om mee in bad te gaan rond Christmas time. Deze bevat alle kleuren die toch wel kenmerkend zijn voor kerstmis. Je hebt deze ook meet de kleuren om een kerstman mee te maken of een sneeuwman ik ga één van deze drie zeker kopen om eens uit te proberen. De kerstman en sneeuwman kon men vorig jaar volgens mij ook al kopen en deze is zo ver ik weet nieuw. Dit product kan je zowel in het bad als de douchen gebruiken en zowel op je lichaam als voor je haren.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten